7 Ocak 2012 Cumartesi

Aile Güzel Sey

                       Böyle güzel, ısıklı bir fotografla baslayayım dedim yazıma..Daha önce de dedigim gibi babane ve dede bizimle bu hafta.Babane,anneanne,dedeler ve Toprak arasında tarifi mümkün olmayan kosulsuz bir sevgi var.Bunu doya doya yasaması,önce bebegimi sonra da beni cok mutlu ediyor.
                       Oyuncakcı dükkanını gördügü an iceri girmemek mümkün degil artık.Ben de aslında kosa kosa,seve seve giriyorum,cok seviyorum oyuncakcıları :) Oyuncakları neredeyse tek tek inceleyip 'aaa' tepkisini verdikten sonra son durak Tiger'dı :) Sonra cıglıklar esliginde dısarı cıktık.Bu resimde en cok Rudolph'u sevdim ben :)

                    Yılbası aksamı dedigim gibi hepbirlikteydik (4 eksigimiz vardı,o ayrı) ve cok eglendik.Toprak hediyelere doyamadı.Kolinin icindeki akülü motosikletin henüz farkında degil ama kutusu bile onu cok eglendirdi.O aksam bize tüm marifetlerini gösterdi.Yılbası klasigi olan dansözle kalca kıvırıp dans etti :)

                       O geceye dair,canım annemin bu fotografını koymadan edemedim.Cok eglendik dedim ya eglencelerimizden biri de Tabu'ydu.Annecigim cok tatlıydı kelimeleri anlatırken hep söyle basladı;'hımm Buket!Bak simdi,hani Samsun'da :)'.Canım annem hep yanımızda ol seni cok seviyoruz..
                        Etli ekmek yerken oglumun mutlulugunu görmenizi istedim :)

                       Ve tabii cikolata..Bu aralar biraz fazla abarttık :(

                         Klinigi de unutmamak lazım,günlerimizin cogu burada geciyor..Bu kutu röntgen cihazının kutusu..

                      Bu oda Toprak'ın klinikteki odası.Ne zaman bir cocuk gelse elinden tutup odasına götürüyor bu aralar.Bu kücük kız Toprak'la aynı yasta pardon aynı ayda :) Cok güzel anlastılar bayıldım onları seyretmeye :)
                    Sevgiler
                   

1 yorum:

  1. Toprak'ın babane, anane ve dedeleri ile beraber olması beni inanılmaz mutlu ediyor. İyiki varsınız, iyiki yanımızdasınız sizleri hepimiz çokkk ama çooook seviyoruz...

    YanıtlaSil