12 Ocak 2012 Perşembe

Mami

                 Benim melek oglum dün bu mavi oyun hamurunu gösterip ; 'mami' dedi :) O kadar mutlu olduk ki anlatamam.Sonra hep bir agızdan mavi demeye basladık.O da sürekli tekrarladı bizimle.Arada bir 'mavi' demeyi basardı.Ama maavi degil 'mavi' :)
                Toprak son günlerde cok hırcın.Bu sacı kesilmis fotografına bakınca,acaba sacları yüzünden mi?diye düsünmeden kendimi alamadım :) Uzayacak melegim bu kadar kafana takma ;)
                Geceleri fazlasıyla uyanıyor,gece uykusuna cok zor geciyor vs..Umarım gecici bir durumdur :)

1 yorum:

  1. Canım oğlum meleğim bu satırları sana duyduğum inanılmaz özlem ve sonsuz hasret ile yazıyorum. Şu an sana uzak olsam da kokun, gülüşün, babba diyişin, güneş gibi parlayan saçların, mutluluk yayan varlığın hep aklımda hep kalbimde. Canım oğlum sen büyüdükçe sana olan sevgim katlanarak tarifi imkansız bir hal alıyor. Güzel annene senin gibi bir bıdığı bana bahşettiği için hayranlığımda keza tarifsiz. Sizi çok seviyorum...

    YanıtlaSil