3 Ocak 2012 Salı

Ne Iyi Ettin de Geldin

              
               Ayın 3'ü olmus ama ben hala birseyler yazmamısım.Aslında mısım diyorum ama farkındayım bu durumun.Günler o kadar cabuk geciyorki dönüp baktıgımda üzülüyorum bu kadar kosturduklarına..Yılbasında yeni yılla beraber anneanne,babane,dedeler ve dayı geldi.Amca ve Yagmus'ta vardı yılbası gecesinde bizle beraber.Cok eglendik.Toprak ev kalabalık oldugunda cok mutlu oluyor,onu böyle görmek beni de cok mutlu ediyor.Annem,babam ve Asım dün döndüler.Babanemiz ve dedemiz burada,onlarla hasret gidermek icin biraz daha vaktimiz var.
               Bir sürü fotograf var paylasmak istedigim;ama vaktim hic olmadı.Vakitsizlikten sikayet etmeyi hic sevmem.Aslında vakitsizlik diye birsey yok.Yorgunluk ve tercihler var.Bazen herseyi bosverip seriliveriyorum oldugum yere :) Hepsini paylasacagım ayrı zamanlarda ;)
              Bu arada hosgeldin 2012.Ne iyi ettin de geldin :) 1 yıl daha yaslandık :) Yeni yıl geldiginde neden mutlu oluruz?Yeni oldugu icin mi? ;)
             Herkese iyi yıllar..

3 yorum:

  1. Canım oğlum, yakışıklım artık çevrede gözlemlediklerini birebir taklik etmeye başladı. Geçen gün ben kapıya koşunca ve damacanın üstünde pompasının olmadığını görünce su istediğimizi hemen anladı ve boyu kadar boş damacanayı kapıya kadar taşıdı:) Tam bir melek:)

    Oğluşumun bu aralar en sevdiği oyun ise kovalamaca. Dibine kadar yaklaşıp beni yakala bakışı veya hareketinden sonra başlıyor koşmaya:)Sonrası kendine en yakın limana sığınıyor.

    Onu böyle gün be gün büyürken görmek inanılmaz bir duygu, tarifi imkansız...

    Benim melek oğlum senin tek bir gülüşüne dünyaları feda ederim. Sen benim herşeyimsin, seni çookkk seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. oy oy o damacana isi cok iyiymis :D ay ben o minik melegimi bi tarafa biraktim sizi yicem ha :D o yukardaki de harika bir fotograf. Hadi digerlerini de koyun. Cok ozledim sizi.

    YanıtlaSil
  3. Taner ne güzel ifade etmiş evlat sevgisini, tüylerim diken diken oldu okurken.

    YanıtlaSil