26 Aralık 2011 Pazartesi

Cumartesi'den Pazartesi'ye

                Cumartesi aksamı Melihalar ve Ferideler'le bulustuk.Resimdeki minnos kız Yagmur,Meli'nin kızı.Toprak'tan 3 hafta kücük.Yagmur aramıza gec katıldı ama geri kalan zamanın cok güzel tadını cıkardılar.Mekanımız Kosuyolu'ndaki Kirpi'ydi,cocuklar icin müsait ve eglenceliydi.Babalar da yanımızda oldugu icin biz de bol bol tadını cıkardık bu sayede.
                 Pazar kahvaltılarından sonra vazgecilmezimiz olan Türk kahvemizin artık bir ortagı var :) Toprak'ın fincanına pekmez koyup sulandırdık,bayıldı!Ama kahve icmenin bir usulü oldugunu bilen oglum,arkasına yaslanıp,eline istedi kahvesini :)

                  İlk önce kontrolü ona bırakamasakta sonra tabagı ve fincanı eline aldı,o kareyi yakalayamadım o baska..

                        Taner'in calısması gerektigi icin onu evde bırakıp biz markete gittik.Bu arabalardan gordugu zaman baska bir araba alma sansımız artık yok.Tek oldugum icin epey zorlandım,cünkü ne dönüyor ne ilerliyor!

                      Yayla corbasına bayılıyor benim oglum!Bayıla bayıla kasıkla yedigi tek sey diyebilirim.Gülcan teyzesinin haftasonu yesin diye eve gönderdigi bu corbayı da son damlasına kadar icti :) Anne olan anlar elinde neden tabak degil de tencere oldugunu ;) Tabak tencere farketmez yesin yeter ki ;) Sonra da kulplarından tutup direksiyon yaptı cok amaclı tenceremizi :)

                     Bu resim bu sabahtan,Toprak bez cöpünü tasımaya calısırken ;)

               Bu sabah kalem kutusunu cevirip icindeki kalemlerden de baget yaparak,müzik yaptı :)
               Tatil günlerimizden bahsediyorum genelde,cünkü diger günler; Toprak'ın bekleyen hastalardan top oynamak icin takım kurması,ünitte hastaları kaldırmaya calısması,uyandıgında cıglıklar atarak annesi anestezi yapıyor dahi olsa annesini istemesi vs.dısında 'pek birsey' olmuyor :))
               Bugün kuzenim Yasemin ablanın Alya adında bi kızı oldu :) Ona saglıklı,uzun,mutlu,huzurlu bir ömür diliyorum..
               Sevgiler

3 yorum:

  1. oyyy kahve de içiyormuş ya yerim seni vallahi yerim :D çöp taşıma olayına hayran kaldım aferin topraşıma.bende çorba yapayım eve götürün benim çorbamı da içsin :D kıskandım :D

    YanıtlaSil
  2. Ya Buki yaaa, nazar degecek benim melegime. O her durumda yine mi beni izliyorsun bakisi nedir? Of offf.. Biraz once oglusumla birlikte baktik, saatlerce o fotodan digerine gectik, birakmak istemedi :)

    YanıtlaSil
  3. Lütfen bu melek ayaklara dikkat:) Oğluşum çorap giymeyi pek sevmiyor.Eve gelip beraber oynamaya başladığımızda ilk iş coraplarını çıkarıp mutluluk kokan o miniş ayaklarını bize koklatmak oluyor. Canım oğlum meleğim senin babbaa diyen dilini, sevimli gülüşünü, tatlı bakışını, ipek saçlarını, herşeyini yerim. Sen benim herşeyimsin...

    YanıtlaSil