6 Aralık 2011 Salı

7 Aralık Saat 22'yi 3 Gece ;)

                 İste benim ilk bebegim..Hastane de annemin odasını degistirirlerken, benim kucagıma verdiklerinde(her ne kadar kontrolü tamamen bana bırakmadılarsa da) cok mutlu olmustum.O benim minik bebegimdi.Hala minik bedeni ve tatlı kokusu bugün gibi aklımda..Yıllar ne kadar da cabuk gecmis böyle, bir de baktım ki Toprak'la olan fotograflarımız gecmis bunların yerine.
                Bir zamanlar benim kucagımda tasıdıgım minik kardesim Asım,bugün üc yegeni olan bir dayı :) Simdi de benim bebegimi sırtında tasıyor :)

                                      Bazen de canlarına okuyor tabii..

                                                Bazen ise onlar dayılarının :)

                                            Aynı zamanda cok da ince ruhlu ;)

            En önemlisi o benim canım,ilkgözagrım,sacını kestigim ilk insan,ilk canlı oyuncak bebegim,bir yasında bisikletimin arkasına ilk ve son kez binen yolcum,üzüldügünde üzüldügüm sevindiginde sevindigim canımın parcası; iyiki dogdun.Seninle gecen her yıl benim icin cok anlamlı.Mutlu yıllar canım kardesim..Hep hep mutlu ol..
           Seni cok seven aplan, Buki

4 yorum:

  1. Bukim sen simdi bunlari yazarken dusunmedin mi:
    "Tamam harika yaziyorum, etrafimdakilerin bildigi sevgimi simdi herkes bilsin de ya ablam!!!" demedin mi??? Bunlari okurken keske ablamin yaninda olabilsem diye gecirmedin mi icinden? O bizim ugurumuz, sevincimiz, bitanemiz. Sense benim arkadasim, kardesim, dayanagim.. Ikinizi de cok ozluyorum..

    YanıtlaSil
  2. Okurken yaninda olamayacagim icin bir suru seyi kirptim abla senin icin :)) ben nasil ozluyorum bir bilsen..

    YanıtlaSil
  3. Tamam tamam gecti simdi :) 21 oldu aplasi, hadi hepbirlikte gelin de Las Vegas yapalim :P

    YanıtlaSil