3 Aralık 2011 Cumartesi

Çekirdek Aile

      Dün sabah 7'de Taner geldi :) Geldigi ulkenin saati oglen 1'i gosterdiginden ve bizi de ozlediginden herhalde :),oglum ve ben de uyandırıldık :) Toprak uykudan uyandırıldıgı icin mi yoksa babasını bir haftadır gormediginden mi bilmiyorum once biraz nazlandı.Sonra beraber hediyeleri acmaya baslayınca babasına iyice ısındı :)

       Dün sabah Taner'le aynı zamanda babanne ve dedemizin gonderdigi kolimizde geldi :) İcinden neler cıktı neler :) Bu meyvelerde onlardan,Toprak erige bayıldı her zamanki gibi..
                                  Aksam da onları mıncıklamadan edemedi :)
        Ogleden sonra İKEA'ya gittik.Uzun zamandır Taner'in de benim de gozumuzun kaldıgı, bu oyuncagın artık zamanının geldigini dusunerek aldık.Gercekten de Toprak'ın cok hosuna gitti.
        Cocuklu olmaktan hic mi sikayetin yok, hersey gulluk gulistanlık mı diye soracak olursanız; dun Taner'in de benim de canımız fena sekilde sinema cekti :/ Bırakacak kimseyi bulamadıgımız icin gidemedik,seve seve bakacak arkadaslarımızın planları vardı, cuma olmasından sebep..Sikayet ediyor muyum,asla!Dun gidemedik ama diger gunler icin sozlerimizi aldık :)
        Bugun baba-ogul beraberler,her Cumartesi oldugu gibi..
        Toprak'la beraber yaptıgımız seyahatleri yazmak istiyorum bölüm bölüm,haftanın belli bir günü,bilmem ilginizi ceker mi? :)
        Sevgiler
        

1 yorum:

  1. bitanem sen de, minik oglum da, Nanerim de cook tatlisiniz. buradan sizi okumak cok zevk veriyor bana. neler getirdi Nanerim size???

    YanıtlaSil