12 Aralık 2011 Pazartesi

Dogum

Toprak, 13 Temmuz 2010'da dogdu.
Biraz geri donelim simdi;hamileligim iyi gecti benim.Ne bulantim oldu ne kusmam.Bir kere kustum o da multivitaminimi ac karnina aldigim icinmis :) Aldigim fazla kilolar bile son gunlere kadar rahatsiz etmedi.Canim sunu cekti bunu cekti de diyemeyecegim.O kadar kiloyu alabilmek icin herseyden yedim :) Son iki haftaya kadar da normal dogum yapacagimi dusundugum icin yoga bile yaptim.Son iki haftadan sonra Doktorum sezeryandan soz etmeye basladi.Benim bi anda kafam karisti hersey allak bullak oldu kafamda.Neden sezeryan,cunku bebegin kilosu her gecen gun artiyor dedi,gobek cevresi kafa cevresi derken 40 haftayi doldurduk.Son zamanlarda gunlerin pazarligini yapmaya baslamistim doktorumla.Bir gun daha bekleyelim iki gun daha bekleyelim derken o kafa karisikligi,alinan fazla kilolarin verdigi sikinti,o yazin haddinden fazla sicak olmasi,ellerim ayaklarimin panda kivamina gelmis olmasindan sebep artik tamam dedim.Son randevumuzda ertesi gun icin sozlesip ayrildik doktordan.Taner,canim esim son kararlari verirken hep yanimdaydi.Beraber epidural olmasinin daha iyi olacagina karar verip evimize donduk.
Ertesi sabah saat 9 civari bebegimize kavusmustuk.4.100 gr,50cm dogdu melegimiz.Normal dogum olmasa da epiduralle dogum yapmak o ani yasamamizi sagladi.Taner'de yanimdaydi ve onun cikisini hissetmek cok guzeldi..
2 gun hastanede kaldiktan sonra eve donduk.Hamileligim rahatti fakat sonrasi bunun acisini cikardi.
Daha sonraki gunler,sezeryan,epidural,emzirme bunlardan baska yazilarda bahsedecegim.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder