12 Aralık 2011 Pazartesi

Kolaj

            Benim minik tatlisko oglum son zamanlarda buldugu her yeri cizmeye basladı.Cizmeyi bırakın kaşe bulmaya görsün,anında kaselemeye baslıyor;koltukları,sandalyeleri,duvarları.. :) En son vukuatı üstte gördügünüz muayene odalarımızı ikiye ayıran camlı bölmeyi boya kalemleriyle bir güzel boyaması oldu.Fatma temizlerken ben de Toprak'ın eline verdim bezi 'sil bebegim hadi,buraları cizmememiz gerekiyor' dedim.Kurallarla sınırlarla büyütmek istemiyorum diyorum ya her zaman,gecen gün Sebla 'cocukların sınırları yoktur,onlara bazen sınır koymalıyız bu onları da rahatlatır' dedi.Ben de bir cocuk psikiyatrisi olan Seplam'a sonsuz güvendigim icin icim cok rahat.
                  Önce market arabasının cocuk bölümüne oturan bebisko her zaman oldugu gibi alısverisi ön bölümde tamamladı.Marketten cıkarken arabanın önünde sarkı söyleyerek önüne gelenlere meydan okudu :)
                   Baba,ogul ve zürafa temalı bu resmi Palladium'da cektik.Gercek boyutta sergiledikleri hayvanlar Toprak'ın cok ilgisini cekti.
               Toprak korkmus gibi gözüksede hic korkmadı,cok sevdi :) Babamızı Palladium'dan sonra gönderdik,simdiden cok özledik..
              
             

2 yorum:

  1. melegim benim melegiiiim, ciz bitanem heryeri, temizlerler, temizlenmezse de temizlenmesin degil mi??

    YanıtlaSil
  2. evet temizlenmesin nolacak ki :D zaten toprak her eve lazım ne söylesek yapıyor :) al toprak bunu anneye götür :) karşıma gec toprak oynayalım :) bir dediğimizi iki etmiyor :)getir götür işlerini topraş a yaptırıyoruz temizlik de yapıyor masallah :)

    YanıtlaSil