22 Aralık 2011 Perşembe

Teo'yu Gördük

                 Palladium'daki bu evcil hayvan dükkanı yeni gözdemiz :) Merdivenlerden cıkınca karsımıza cıkan bu dükkanı gören oglum roadrunner gibi kosmaya baslayıp,cıglıklar atarak cama yapısıyor.Önce dısarıdan sevdigimiz hayvancıkları iceriden de mutlaka seviyoruz.Onlara yaklasıyoruz yakından bakıyoruz.Sonra dönüp balıkları ve kusları seviyoruz.Sonra dönüp köpekleri,sonra kusları,sonra balıkları,sonra köpekleri...Ben Toprak'ı zorla cıkarmadıktan sonra bu kısır döngü böyle devam ediyor.Tabii cıglıklarla cıkıyoruz dısarı.
               Yine bir Carsamba'ydı ama bulusacagımız kisiler farklıydı.Zehra ve oglu Teoman :) Minik Teo 5 bucuk aylık ve biz onu ilk kez gördük.Bütün bebisler gibi cook tatlıydı.Zehra'yla tam bir yıldır görüsememize ragmen cok fazla vakit geciremedik.Teo'nun uykusu gelmisti ama uyumamakta direniyordu,Toprak'sa tam bir afacan ordan oraya dolasmak istiyor.Benim aklım ve gözlerim sürekli onda.Cocuklar yokken saatlerce oturup konusan biz bebekli hayatın cilveleri diyerek erken ayrılmak zorunda kaldık.Kısa da olsa onları gördügüme cok sevindim.
              Hergün ise Toprak'la geldigim icin,yogun calıstıgım icin,geceleri Toprak sık uyandıgı icin (bu aralar),takdir  edersiniz ki fazlaca yorgunum.Sabah Toprak'ın bez cöpünü cıkardım,cöpün kapagını kapattım.Toprak gitti actı,ben kapattım Toprak actı.Annelik aynı seyi defalarca yapmak demek diye gecirdim icimden :) Yorgun oldugumda tabii bu tekrarlamalar cok zorlasıyor.Ama yine de yine de cok güzel :)) Onun omuzlarını sallayarak güldügünü görünce hayat duruyor,sadece o ve ben oluyoruz ve bu beni cok mutlu ediyor..
            Sabah Gülcan teyzesiyle bizim klinigin yanındaki okulun bahcesine gittiler.Bando takımı calısma yapıyormus,Toprak'ı bando sefi yapmıslar :) Sonra simit yiyen cocukları görünce 'mama mama mama' diyerek simit istemis.Elinde simitle geldi bebegim biraz önce :)
           Sevgiler
         

5 yorum:

  1. Bitaneeeeem o zamanin durup sadece ikinizin oldugu anlari anlatisin beni duygulandirdi (annem gibi :P ). Minik majorum yorulmustur, simidi de haketmistir tabiki :D

    YanıtlaSil
  2. Meleklerim benim sizi çoooook seviyorum...

    YanıtlaSil
  3. ooo Taner bey hosgeldiniz dım tıs dım tıs

    YanıtlaSil
  4. yaaaa ben bu bloğu çok seviyorummmmmmm:) bizimkiler de olsun bulantıcıklar geçsin senin gibi böyle tatlı tatlı şeyler yaşayalım. Çok tatlısınız hem bebiş hem de sen anniş:)öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  5. Melek oğlum hayvanları çok seviyor. Çevremizde bir kedi veya köpek varsa Toprak'ın ses tonundan, parmaklarını kıvırarak onları çağırmasından bunu anlayabilirsiniz. O kadar tatlı ki, yerim ben onu:)

    YanıtlaSil