1 Aralık 2011 Perşembe

Bir Sürü Cocuk

   Dün klinigimize bir sürü çocuk geldi :) Toprak 3 yas grubunu görünce çok sevindi.Hemen aralarına karısıp onlarla kaynastı.Bu resimde, neredeyse kucagına oturdugu Esra'yla bi ara birbirlerine sarılıp birbirlerini opuyorlardı :) Cocuklar giderlerken, onlarla beraber dısarı cıkmaya calısırken son anda yakaladık Toprak'ı :)
Her bir cocuk koltuga oturmadan once mutlaka Toprak oturdu koltuga.Ben bir cocugun elinden tutup kosarak muayene odasına gotururken bir de baktım Toprak aglayarak pesimden geliyor.Bizim farkına varamadıgımız cogu seyin farkındalar onlar.Ben muayene edecegim o cocugun ne elinden tutarken ne de onunla kosarken Toprak'ın farkına bile varamamısım :( Neyse ki oglum kendi imdadına hemen yetisti.Toprak'ın cocuklarla iletisimi cok guzeldi.

      Bu kedi sabah arabadan indigimizde karsımıza cıktı.Toprak cıglıklar atmaya basladıgında farkettim etrafımızda bir kedi oldugunu.Bebegimle sevdik kediyi,ayy ayyy diye o meshur tepkilerini verdi kediyi severken :)
     Bu sabah bir haftadır gormedigi babasının resmini goren oglusum 'baba baba baba' diyerek ozlemini dile getirdi ilk defa.Neyseki yarın geliyor oglumun yakısıklı babası, cok ozledik onu ;)
    Sevgiler
   

3 yorum:

  1. En sağdaki Toprak'a trip atıyor gibi:)

    YanıtlaSil
  2. hayır o çiçek olmuş :D

    YanıtlaSil
  3. Bukiii ne iyi yaptin da baslattin su blogu. O nasil gulus oglum sende. Bakin benim dislerim annem sayesinde harika der gibi ;)

    YanıtlaSil