29 Kasım 2011 Salı

Iki gunluk

Iki gundur Toprak'la ilgilenen birisi olmasi beni cok rahatlatti klinikte.Hem bebegimle cok guzel ilgilenip,onunla oyunlar oynayan ve onu nasil oyalayacagini bilen bir yardimcinin olmasi,hem de bebegimin mutlu olmasi beni cok rahatlatti.Insallah hep boyle devam eder.Eger bakici ariyorsaniz bana da Burcu'nun onerdigi elookat.com'a ilan vermenizi tavsiye ederim.Mutlaka duzgun bir insanla karsilasiyorsunuz.En azindan Burcu ve benim sansim yaver gitti.
Insanoglu rahata cok cabuk alisiyor gercekten.Dun klinige girdigimizde saat 11'e geliyordu.Evet Toprak ve ben birturlu evden cikamadik.Bugun dunden halliceydi :)
Toprak'in yol arkadasi haline bayiliyorum.Bu aksam eve donerken, kirmizi isikta bekliyorduk.Radyoda Sezen Aksu'dan 'Beni al onu alma' caliyordu.Bu sarkiyi bilmeyen yoktur herhalde.Insanin kanini kaynatir, arabada bile oynayasiniz gelir.Donup ogluma bir de baktim ki,disari bakarak eliyle tempo tutuyor,sakin sakin..Sarkiyi soyleyerek ona baktim.O anda temposuna tek omuz dansini da ekledi :)) Ama surat ifadesi hep ayni :) canim benim canim oglum :)
Dun aksam banyosundan sonra ilk defa saclarini taradim,evet ilk defa :) bayildi!

2 yorum:

  1. Buki bu tek omuz dansi benim aklimdan cikmiyor bebegim. cok ozledim cooook..

    YanıtlaSil
  2. O da seni cok ozledi teyzesi hem de cok

    YanıtlaSil