6 Kasım 2011 Pazar

Kurban Bayrami

Bugun kurban bayrami.Sabah bebegim bayram oldugunu hissetmis olacak 7 gibi uyandi :) Kahvaltimizi yaptiktan sonra bayramliklarini giyindi.Bizim cocuklugumuzda bayramlar cok farkliydi.Babaannem terzi oldugu icin bize her bayram elbiseler dikerdi,annemde o elbiselerin son rutuslari icin neredeyse tum gece ugrasirdi.Sabah uyandigimizda yeni elbiselerimiz asilmis ayakkabilarimiz da yaninda bekliyor olurdu.Simdi ise ne o heyecanlar kaldi,ne de yeni bir elbisemiz olmasi icin gunlerini saydigimiz bayramlar..
Annem her bayram mutlaka lokum yapar.Lokum dedigimiz sey bir cesit kurabiye ama kesinlikle kurabiye degil,lokum :)Lokumu bayramlarda Unye'de neredeyse tum evlerde bulabilirsiniz.Hersey ama hersey degisiyor ama lokum asla!Bugun ablam hem aksam hem de sabah pisirdigini soyledi.Neden mi?Cunku Bulut sabah erkenden cikacagi icin lokumun kokusunu duyamayacak,aksam yaptiginda da cocuklar uyumus olacagi icin..İste lokum bizim icin boyle birsey..:) Annem ve ablam birsey yaptiginda,eger bunu ben yapmam herhalde dedigim herseyi yaptigim icin bu sefer buyuk konusmuyorum :)
Gelelim minik bebegime; benim yasadigim bayram heyecanlarinin hepsini yasamasini cok istiyorum.Bayramlik,el opme,bol cikolata,seker,harclik simdilik tamam.Hatta bugun babannemin kucaginda oturup,dedemin(annemin babasi)omzunda dolasti.Onlar icin dua ettim uzun yillar daha bizimle olabilmeleri icin..
Bugun cok fazla farkli ortama girip ciktigimizdan mi bilmiyorum biraz huysuzdu melegim.Eve gelince Taner'le yanina oturup kup devirmece oynadik.Biz dizdik o devirdi; farkinda olmadan basladigimiz bu oyun onu cok rahatlatti.
Tum gun her zamanki gibi dogru duzgun birsey yemedi..
7'de uyanan oglusumun 9'a dogru pili bitti,babasinin yardimiyla uykuya gecti..
Herkese bol huzurlu,saglikli,neseli bayramlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder