21 Kasım 2011 Pazartesi

Güzel Bir Pazar Günü

        Resim koyamamam benim degil ipadin hatasiymis.Nedense resim eklememe ve bazi seylere izin vermiyor,umarim ayarlarla alakali birseydir.Bugun artik fotograf koymaliyim diye yola cikarak,diz ustu bilgisayarim yardimiyla fotograf ekleyebildim :)
      Ustteki fotografta hepberaber hamur oynuyoruz.Anneanne,yenge(Yagmus),Sebla,Ruzgar,Toprak ve ben :)Ayakta duran Toprak :) Toprak ve Ruzgar'i ikna edemedik fotografa bakmalari icin,istemediler bilmiyorum henuz hazir degiller demek ki :) Cok huzur verici bir gundu.Toprak'la yeniden cocuklugumu yasiyor gibiyim.
     Toprak anneannesiyle cok mutlu.Benim de sabah cikip aksam geldigimden bir hayli haberdar tabii :) Sabahlari pesimden ayrilmiyor,bir an kaybolsam beni aramaya basliyor.Aksamlariysa elimden tutup beni oyuncaklarina goturuyor.Oyuncaklari salonun bir kosesinde sikismis bir sekilde duruyordu takii anneannesi gelene kadar.Annem Toprak'in rahati icin oradaki koltuklarin yerini degistirmis ve ogluma kocaman bir oyun alani acilmis :) Evdeki herseyin yerini onun icin degistirebilirim :) Super bir oyun alanimiz var artik :) Bir masa ve bir kac sandalye alip sik sik arkadaslarimizi da dahil edecegiz oyunlarimiza.
     Bir de tabii taklitçi oglum bol  bol gazete okudu :)
Son olarak;Toprak bugun beni operek uyandirdi :))
     Sevgiler

2 yorum:

  1. Buki ben onun o gazeteyi tutan elini napiiim yaaa? Of sen soyle ben sizi buradan hasretle izlerken nasil aklima hakim olarak durim???? Cok seviyorum hepinizi coooook...

    YanıtlaSil