10 Kasım 2011 Perşembe

Toprak'in Kahvaltisi

Bebegimin ilk azi disi sol ust bolgede cikmaya basladi:) Meslegimden dolayi mi bilmiyorum ama Toprak'in agzinda yeni bir dis gordugumde cok heyecanlaniyorum :) Onunla ilgili her yeni sey beni cok heyecanlandiriyor tabii bununla alakasi olmayabilir de..Birkac gundur ki istahsizligi da bu sebeptenmis sanirim cunku bugun kahvaltisini yapti :) Kahvaltida ne yemek istiyorsa onu yediriyorum.Belli bir diyetimiz yok yani;bir kasik pekmez,peynir.bir yumurta gibi :) Bi kere haslanmis yumurtayi kesinlikle yemiyor,ben de onu zorlamiyorum artik yemesi icin.Yagda yumurtayi seviyor.Tabii seviyor mu bilmiyorum en azindan reddetmiyor.Cunku sevmek farkli onun icin mesela artik(malesef)cikolatayi taniyor ve paketini gordugu an mama mama mama diye dans etmeye basliyor,sevmenin tanimi bu olsa gerek :) Malesef dedim ama cikolataya karsi cok fazla da on yargili degilim aslinda.Kesinlikle yiyemez demiyorum.Az az yiyor ve cok seviyor,yerken cok mutlu oluyor,ben de buna engel olmuyorum.Ona odul olarak verilmesini istemiyorum ama arada sirada bir parca cikolatasina hayir demiyorum ve bu cikolatanin bitter olmasina dikkat ediyorum cogu zaman.
Donelim kahvaltiya; yagda yumurtayi dedigim gibi her zaman olmasada cogu zaman bir miktar yiyor.Uno'nun cok tahilli cavdar ekmegine bayiliyor.Bu ekmegi zeytinyagina batirarak,Pinar'in yuzde yuz dogal krem peynirinden bir kutu yedirmeye calisiyorum.Bu peyniri yediriyorum cunku sanirim peynir konusunda babasina cekti ve baska hicbir peyniri yemiyor.Ara sira yumurtasina beyaz peynir karistiriyorum bu aralar alismasi icin.Krem peynir yediriyorum,en azindan peynir yesin diye.Ama beyaz peynir yese kesinlikle bu tur seylere minnet etmem.Hazir,paketli yiyeceklere cok sicak bakmiyorum.Ekmek ve peynir konusunda sevgili kuzenim Elvan'a danistim.Gayet guzel oldugunu soyledi.Oyuzden rahatim ona guveniyorum,Elvan Turkiye'nin en iyi diyetisyenlerinden biri cunku ;)Kahvaltinin yaninda sut icmedigi ve hazir meyve suyu icirmek istemedigim icin su iciriyordum.Esimin cok sevdigim annesi yani annem ;) Karaman'a gittigimiz bir haftasonu iki tane mandalinayi basit bir narenciye sikacagiyla sikip Toprak icin mandalina suyu hazirlamis.Bu fikre bayildim.Belki cok basit bir fikir ama ben daha once hic dusunmemistim.Mutlaka kompleks bir narenciye makinamiz olmali,ki evde vardi klinige getirsem mi ne yapsam acaba diye dusunurken annem imdadima yetisti:) Toprak'ta cok seviyor.Toprak genellikle kendi yiyor yemeklerini mandalina suyunu da uzerine doke doke icmeye bayiliyor :)Bu arada mandalinayi sikmak limon sikmaktan bile daha kolay :) Bir de kahvaltimizin sonunda yarim tatli kasigi kadar bal veriyorum,tatli duskunu oglum bayila bayila mideye indiriyor kahvalti odulunu :) En buyuk odulunu ise kahvaltidan 1 saat kadar sonra annesinden aliyor :)
Hergun tum soylediklerimi yemese de genel hatlariyla boyle minik melegimin kahvaltisi;)
Sevgiler

1 yorum:

  1. o minnosumun dislerini, kahvaltisini, minik agzini ben yerim. Bukim cok mutlu oldum. Hergun heyecanla bekleyecegim :)

    YanıtlaSil