18 Kasım 2011 Cuma

Anneanne Geldi :)

Carsamba gunu gorustugumuz bayan persembe gunu vazgecti.Her gecen gun her tanistigim insan bir seyler ogretmeye devam ediyor bana.Artik gorustugum kisiler hakkinda yorum bile yapamiyorum.Tekrar klinikte bakmanin daha iyi olacagina karar verdim.Evet artik klinik Toprak'a yetmiyor ama herseyden once benim yanimda olacak.Benim yol arkadasim olmaya devam edecek..:)
Dun annem geldi.Toprak anneannesiyle cok mutlu.Dun hepberaber klinikteydik.Bi ara ikisi disari ciktilar.Annem Toprak'la beraber yan taraftaki okulun ogretmenler odasina gitmisler.Annem tum ogretmenlerle tanisip durumumuzu anlatmis :)) Bugun 2 kisi gorusmeye geldi,yarin da bir kisiyle gorusecegim:) anneler mucizevi insanlar :) Dedigim gibi kimse icin yorum yapamiyorum artik.Bakalim gelecek gunler bize neler gosterecek :)
Bu sabah Toprak uyanir uyanmaz yataktan firladigi gibi anneannesine kostu :)

2 yorum:

  1. oyyy onun minik ayaklarini, sabah kalkmis sicak kurabiye halini, bi de anneannesini yerim ben ;)

    YanıtlaSil
  2. Ablaaa gercekten sabahlari sicak kurabiye gibi oluyor :))

    YanıtlaSil