27 Kasım 2011 Pazar

Günlerden Pazar

    Bu sabah canım annem gitti.O kadar alısmısız ki..Dün gece Asım (oglusumun dayısı) geldi.Annem sabah gidince Asım'ın olması bize iyi geldi :)
    Sabah 6'da annemi götürmek için kalktım.Bir de baktım bir çift göz bana bakıyor odanın içinden.Göz göze geldiğimiz her an yaptıgı gibi yine kocaman gülümsedi benim melek oglum.Hemen aldım, giydirdim ve anneannesini yolcu etmeye beraber gittik.
      Eve geldikten sonra biraz uyudu ve bu sefer dayısını da alıp Yagmur ve İlker'in (oglumun amcası) evlerine kahvaltıya gittik.Bu resim de Toprak dayısının yardımıyla amcasının evini temizliyor :) 28 Kasım İlker'in dogumgünü,Toprak bugün amcasına elleriyle hediyesini verdi ;) Mutlu yıllar amca!Seni seviyoruz!
        Burada en sevdigi sey olan havuçlu kekini yiyor oglum,ablasının İstinte Park'ında ;)
         Akşam eve geldigimiz de beraber hamur oynadık bu fotografta oradan
         Yarın yeni bir hafta baslıyor yeni bir bakıcıyla ;)
         Sevgiler

1 yorum:

  1. Bitaneeeeem, harika olmus bu hali. Ellerine saglik. O evi temizleyen ikiliyi cok ozledim cok :) Istinte parkta havuclu kek ha?? :) Afiyet olsun minnoslarim. Nasil gidiyor anne-ogul ve yeni bakici??

    YanıtlaSil