16 Kasım 2011 Çarşamba

Çarsamba Bulusmalari

Carsamba bulusmalarindan bahsetmeden once;dunden beri neler yaptigimizdan bahsedecegim.
Dun bir hastama Toprak kucagimdayken baktim.Bunu mutlaka paylasmaliydim.O anda fotografta cekmek cok istedim ama hastanin sinirlarini daha fazla zorlamak istemedim :) Gerci hasta halinden cok memnundu ama ben de o anda cok iyi sayilmazdim,Toprak'i kucagima alana kadar agladi ve ben de az kalsin onunla beraber aglayacaktim.Neyseki bunu da atlattik :)
Bugun de her carsamba gunu oldugu gibi evdeydik.Bu sabah Toprak'in teker teker ayakkabilari bana tasiyarak anlattigi disari cikma istegine dayanamayarak onu sitenin parkina indirdim.Hava cok soguk degildi fakat park islakti ve kimseler yoktu.Yine de benim guzel bebegim cok zevk aldi.Eve donerken kargalari kovaladi :)
Ogle uykusundan sonra 2 'de sozlestigimiz bakici randevumuz vardi.Bulusma noktasi olarak Optimum Starbucks'i sectik.Bulusma yerine yaklastikca benim kalp atislarim hizlanmaya basladi.Sanki Toprak'i alip goturecekmis gibi hissettim.Anne olmak cok tuhaf bir sey...Asiye hanim biz oturduktan 5dk sonra geldi.Sonuc her iki taraf icin de olumlu.Konustugum sure boyunca icim cok rahatti.Fakat eve geldikten sonra Toprak'i artik evde birakacak olmanin verdigi bir huzun kapladi icimi..Biliyorum gececek,Toprak'ta alisacak bende.Gecis donemleri benim icin hep zor ama biliyorum buna da alisacagiz.Yarin annem geliyor onunla eminim cok daha kolay olacak :)
Gelelim Carsamba bulusmalarina;Yazimin basinda da bahsettigim gibi Carsamba gunleri calismiyorum.Carsamba gunleri en yakin arkadaslarim Sebla ve Burcu,onlarin bebisleri Ruzgar ve Isik'la bulusma gunumuz oldu bizim :)Aslinda bugun birsuru fotograf yuklemeyi planliyordum,bunun icin birsuru fotografta cektim:) amaa yerlestiremedim,ablaa imdat :)
Palladium'da baslayan bulusmalarimiz ya orda son buluyor ya da eslerimizin de katilmasiyla bizde..Ruzgar 2,5 yasinda Isik ise 4 aylik.Toprak ortanca :) Henuz birbirlerinden birsey anlamiyorlar ama biz onlara bayiliyoruz :) Arkadaslarimla haftada birde olsa gorusmek cok iyi geliyor.Iyiki varsiniz,onlar benim Istanbul'daki ailem..
Bu kadar yeter sanirim,anlatacak cok sey varmis:)
Bol fotografli gunlerde gorusmek dilegiyle ;)

1 yorum:

  1. bitaneeeeeeeeeem nasil yardimci olabilirim??? hazirim ben ;)

    YanıtlaSil