23 Kasım 2011 Çarşamba

Yine bir Çarsamba

Bugun yine Çarsamba ve ben yine evdeydim.Bu aksam misafirlerimiz vardi,annemin genc nesil kuzenleri :) Biz uyanmadan annem kalkmis mutfakta hazirliklara baslamisti.Ben de heyecanla yanina gidip 'anneee bugun seni nereye goturelim Toprakla' diye sordum.Sormamla cevabin gelmesi bir oldu 'aksam misafir gelecek,ne gezmesi!'hemen ardindan da 'senin tatil gunun tabii sen bilirsin '..Boyle okuyunca basit bir cumle gibi gorunsede gerceklesmesi imkansiz bir hayal oldugunu o anda anladim :) Hemen kollari sivayip anneme yardima koyuldum.Benim tahmin ettigim gibi isler 2 gibi bitti.Bu sefer de annem sizlanmaya basladi :) Sonra ucumuz Palladium'a gittik.Biraz gezdikten sonra Burcu ve Isik geldiler.Oglusumun alt azilari cikmaya calisiyor bu yuzden biraz sikintisi var.Annemin misafir gelecek telasi ve Toprak'in sizlanmalarindan dolayi birer kahve icip evimize donduk.Bu arada misafir gelecekmis senden naber derseniz;bu konuda fazla rahatim sanirim,tum gun anneme isler olur isler yetisir seklinde teselli verdim :) Gercekten de oyle oldu :)
Toprak anneannesine iyice alisti.Artik ben evden cikarken ve eve geldigimde cok farkli davranmiyor.Anneannesiyle sabah sporu bile yapiyorlar,neden arasin ki beni :) Pazar gunu gidiyor anneanne,bakalim yine Gebze'nin yollari tastan bize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder