19 Aralık 2011 Pazartesi

Toprak'la Haftasonu

                  İste bizim cekirdek ailemiz :) Cumartesi aksamı Sushico'da yemek yiyelim dedik.Biz,Sebla ve Rüzgar.Yunus nöbetciydi malesef.Sevenlere minik bilgi; Palladium'daki Sushico gayet basarılıydı.Benim oglum da ilk defa chopstick kullanmıs oldu bu sayede ;)
               Ertesi sabah yani Pazar sabahı Seblalar'da kahvaltıdaydık.Sebosum'un kahvaltıları hep cok güzeldir.Üniversite yıllarından beri..Haftaici onda kaldıgımda bile o muhtesem kahvaltısını mutlaka hazırlar,cantama da bir elma koyardı,canım benim :) Onların evine gittigimde ablamın evinde gibi hissederim kendimi cünkü Sebla benim diger kız kardesim.Bunu laf olsun diye söylemiyorum gercekten öyle..
                Benim cok hafif inatcı oglumun inadı tuttu ve hicbir kare yakalayamadık o bakarken :)

                     Sebosum kendine cok dogru bir bölüm secti bence;Cocuk Psikiyatristi..Öyle güzel oynuyorki cocuklarla onlara gittigimde epeyce dinleniyorum :) Bu oyun evini her seferinde görürdüm onlara gittigimde ama hic bu kadar ilgimizi cekmemisti Toprak ve benim.Toprak her bir parcasıyla cok güzel oynadı.Sanırım en yakın zamanda bir tane de biz alacagız.

              Rüzgar kahvaltıdan sonra dislerini fırcalıyor.Bizimkiler de onu izliyorlar.Bu arada Rüzgar anlatarak dislerini fırcalıyordu ;)
             Bu güzel sabah icin tesekkürler fıstıklar..

                Daha sonra uzun zamandır göremedigimiz amcamız ve Yagmus'u görmek üzere Palladium'a gittik.Önce Cadde'de bulusalım dedik ama hava cok esiyordu.Yagmur camur demeden dısarı cıkarırım ne olacak diyen ben cocuk sahibi olup bir de hasta oldugunu görünce geri adım attım :) Dısarı cıkınca vazgectik ve yine rotamız Palladium'du.

                   Cok özlemis melegim amcasıyla yengesini,gösteride sınır tanımadı :)

              Aksam eve geldigimizde babasının ellerinden makarnasını yedi :) Heryerini portakal suyu yaptıktan sonra dogru banyoya..Son iki seferdir banyoyu seviyor Toprak,bu cok büyük bir gelisme.Cünkü banyo öncesi birbirimizi ıslatmaca oynuyoruz :)
             Herkese iyi haftalar..

2 yorum:

  1. Bukiiim gozlerim doldu canimsin sen benim iyi ki varsınız! Sizi coook seviyoruz, o zamanlar ikimiz vardik simdi kocaman aile olduk;)

    YanıtlaSil
  2. Aplanizi unutmayin :) Ben de sizi buradan izlemekten cok keyif aliyorum. muckkksss

    YanıtlaSil