15 Aralık 2011 Perşembe

Yine bir Carsamba

   
                      Upuzuuun bir Carsamba günü gecirdik oglusumla beraber.Kahvaltımızı yaptıktan sonra beraber dısarı cıktık.Toprak yine kargaların pesine düstü,onları yakalamaya calıstı,elleriyle :)
                   İlk fotografı Haziran ayının ortalarında cekmisim,facebook'a koymustum herkes ayaklarıyla cok ugrasmıstı melegimin :) Bakın 6 ayda ne kadar büyümüs benim bitanem :) Ayaklar neredeyse yere degecekler ;)
                 Bu merdiven benzeri borulara tırmanmaya baslayınca agzım acık kaldı :) Cok sasırdım Toprak'taki bu gelismeye.Ya ben uzun zamandır Toprak'la parka gitmemisim ya da Toprak hızla degisiyor..Bu basamaga tırmandıgı yetmezmıs gibi birde arasından gecti boruların.Bunların hepsini büyük bir kıvraklıkla yaptı.

                 Sonra Burcu ve Sebla ile bulusmak icin Capitol'e gittik.İyiki de Capitol'ü secmisiz bu sefer.Cok eglenceliydi.Bebegim bu jetonla calısan oyuncaklara bayıldı.Cıglıklar attı helikopter ucarken :)

                 Kırmızı direksiyonlu pembe arabaya oturur oturmaz direksiyonu cevirmeye ve sesler cıkarmaya basladı.Cünkü bu arabaya jeton atmamıstık,bir sekilde calısması gerekiyordu..Artık gitme vakti geldiginde,Toprak alısveris merkezini basımıza yıkan cıglıklar atarak tepkisini ortaya koydu :) Hep merak ederdim bu cocuklar neden cıglık atarlar diye ;)

                          Babamıza selamlar :) Toprak bu sabah özlemini dile getirdi,yine fotografını göstererek baba,baba,baba dedi..Gelmeden bir gün önce hissediyor bence ;) 
             Capitol yılbasına hazırdı,biz de bu sayede cok eglendik.Rüzgar ve Toprak hediye dagatmaya basladılar bile ;)
               Bu aralar coraplardan hic hoslanmıyor.Gece yatarken üstünü kesinlikle örtmemize izin vermedigi icin corapla yatırıyorum.Ama sabah kalkarkalkmaz cıkıyor coraplar,resimde gördügünüz gibi..
               Benim oglumun alt azı disleri de göründü,artık kıtır kıtır birseyler yiyebiliyor.Dün tereyagında yumurtayı ilk defa zevkle yedi.Yerken parmagıyla agzını gösterip mımmh gibi sesler cıkardı,yanında da elma suyunu kana kana icti.
             

5 yorum:

  1. Ya ben o ayakalari yiyemedigim icin deliriyorum burada. Oy annesi gercekten ne kadar buyumus benim minnosum. Sizi cooooook seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. Buket sizi burdanda zevkle takip ediyorum doğum iznimde bende bir heves başlamıştım blog yazmaya sonra yetişemedim ve klasik usul günlük tutuyordum ama geçende senin blogu görünce aa dedim niye bende yetişemeyimki süpersin çok keyifli bir blog ve o yakışıklı tombik oğlunu an ve an izlemek çok zevkli öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Tesekkürler Elifcim,böyle seyler duymak güzel :) haydi sen de yaz biz de takip edelim..

    YanıtlaSil
  4. Toprak çocuk olmuş, adam sırasına girmiş artık...

    YanıtlaSil
  5. senin o kuşları tutmak için uzattığın elleri yerim ben,o salıncaktan sallanan ayaklarını yerimm yavrum benim can kokuyor evlat kokuyor :D

    YanıtlaSil