8 Aralık 2011 Perşembe

Toprak'la Seyahat-1

Toprak'la ilk seyahatimizi yaptigimiz zaman Toprak 20 günlük bir bebekti..Ablam,Doga,Toprak ve ben ucakla Ünye'ye gittik.Bu yolculuk benim icin cok heyecanliydi.Beni kolayca strese sokabilecek bir sürü etken vardi.Oncelikle lohusa ve bu donemi yogun yasayan cok yeni bir anneydim.Emzirme problemlerim yeni yeni cözümleniyordu.Neyseki yanimda ablam vardi, en basindan beri oldugu gibi..Ablamla beraber oturup bana yardim edecegi düsüncesi beni rahatlatiyordu taki görevliden bebekli yolcularin yan yana oturamadigini ögrenene kadar.Bu da yetmezmis gibi ablam ve Doga'ya ön capraz cam kenarini verdiler(cam kenari bebekli yolcular icin mecburi).'Bebekli yolcu' sifatini ilk defa tasiyordum,kucagimda Toprak,sudan cikmis balik gibiydim.Ablamin gözü sürekli bizde :) 2 yasina gelene kadar bebekler annelerinin kucaklarinda seyahat ediyorlar(mis).Hostesin ekstra getirdigi bebek kemerine saskin saskin bakarken ablam imdadima yetisti ve hostesten yardimci olmasi icin rica etti.Bense masum saf köylü :)) Bu kemeri önce kendi kemerime sonra da Toprak'in beline gecirip kapattiktan sonra bu da bitmisti.Kalkisa gectigimizde bu kosusturmacadan yorulan minik bebegim uyuyakaldi.Ucak kalkarken emzirmem gerektigini bilen ben yeni bir panik dalgasiyla Toprak'i cimdiklemeye basladim.Uyanmali ve emmeliydi cünkü..2 sn emip 2 sn uyuyarak kalkisi da atlatmistik.Indikten sonra ögrendim ki,uyuyorsa zaten emzirmeme gerek yokmus!
Samsun'a indigimizde tam anlamiyla savastan cikmis gibiydim.Hersey benim icin cok yeniydi,cok stresli bir yolculuktu fakat ilk ve sondu.Artik hersey kontrolüm altindaydi, diger yolculuklara hazirdim :)
Agustos sonunda Taner'le beraber döndük Istanbul'a.2 gün sonra yeni bir ucak seyahatiyle yazliga gittik.Toprak bu tatilde 1,5 aylikken denize girdi.Sabah 10 civarlari,bol günes yagi ve sapkayla denize giren bebegimiz, anne ve babasi gibi denize bayildi.

2 yorum:

  1. Ah ah o yolculuk :) Ben herkesten cok stres olmustum, senin sinirini bozacaklar, Toprasim aglayacak yalniz kaldin, falan filan derken o kapida insanlari acisim nasildi :) Ama benim akilli, herzaman olgun kardesim herseyin ustesinden zaten kendi kendine geliyordu.. ;)

    YanıtlaSil
  2. yaaaa çok güzel komik bilgilendirici sempatik bir yazı olmuş hem güldüm hem de bizi hayal ettim bir de söylenenlere hiç kulak asmamak gerektiğini anladım yok 40 çıkmadan bebek dışarı çıkmaz vsler:)Canımmm darısı baışımıza iki amatör bakalım ne yapacağız bize de bir pelik abla lazım:(

    YanıtlaSil