9 Ocak 2012 Pazartesi

Melissa Geldi

                    Pazar günü cook uzaklardan misafirlerimiz vardı.Resimdeki dünyalar güzeli kız bizim Melissamız.Toprak'tan üc ay kücük,Zülfiye ve Ramazan'ın kızları.Moskova'da yasadıkları icin cok az görebiliyoruz onları,her gördügümüzde degisiyor tabiki Melissa.Bu sefer Toprak'la oynayabildiler.Tüm oyuncakları her bir yana dagattılar;ama onlar hep yanyanaydılar :)
                  Sarp ve Yagmurum'un böyle bir fotografları vardı,keske bende de olsaydı da buraya koyabilseydim.Neyse iste o fotograf geldi aklıma ve hemen onları berjere yerlestirdik :)Toprak cok memnun oldu bu durumdan,Melissa'nın da asagı kalır yanı yoktu ;)

               Melissa ve Toprak'ı böyle gören babaanneleri onların yanlarından alamadık :) Selma yengenin elindeki terlik Toprak'ın.Neden elinde derseniz; Melissa cok begendigi icin terlikleri degistirmistik.Ama benim oglum geri aldı terliklerini :) Diger terligini de alma cabasında ;)
                                   Cok güzel degil mi? :)
             Oyuncaklarla oynayan yalnız cocuklar degildi.Mickey'i cok seven Selma yenge,elinden bırakamadı.Bebegi gibi kucagında otutturup,arada bir de sarıldı ona :)
                        Sonra daa kuaföre gidip Toprak'ın saclarını kestirdik :( Ben cok üzülüyorum oglumun sacları kesilirken,keske hic kesilmese.Sanki icimden birseyler kopuyor.Gözünün icine girmesi onu rahatsız ettigi icin,önlerden aldırmayı kabul etmisken,yine izin verdim her bir yanından kesilmesine.Evet kesildi ama daha güzel uzayacak degil mi? :)
                  Bu da Toprak ve Nevra'nın son halleri :))Trampet calısması yapıyorlar,kalem bagetleriyle ;)
                  Görüsürüz ;)

2 yorum:

  1. Oyyyy nasil da sarilmis minnosum Melisa'ya. Saclari da cok yakismis yakisiklima. Ne de guzel kuaformus o oyle;)

    YanıtlaSil
  2. melek oğlum, canım, herşeyim...Seni düşündükçe, senin yavaş yavaş büyüdüğünü gördükçe hatta her babbaa diyişinde hissettiğim duyguyu anlatamam. Her akşam eğer eve erken gelebilmişsem güzeller güzeli annen ile gelişinizi nerdeyse kapıda bekliyeceğim. Annem ve babamı şimdi çok ama çok iyi anlıyorum... Canım oğlum seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil