19 Ocak 2012 Perşembe

Sonunda

                 Hayatın cok hızlı akıp gectiginin hep farkındaydım fakat bu blogu yazmaya baslayınca daha iyi farkına vardım.Hep aklımdasın blog ama yazamadım.Sana ayıracagım zamanlarda yorgunluguma yenik düstüm.Son bir haftayı özetleyelim bu yazıda.Neler yaptık neler aslında..
                    Ayın 13'ünde,yani melegimin tam 1,5 yasında oldugu gün onu ödül olarak ası olmaya götürdüm :/ Boyu kilosu gayet iyi.Doktor teyzesine epeyce direndi muayene olmamak icin.En son 15 aylıkken gitmemize ragmen asıyı getiren ablasını da kapıdan girer girmez tanıdı :/ Aglayarak boynuma sarıldı.Bense gayet soguk kanlıyımdır bu konularda,kime cekti bilmiyorum(teyzesine olabilir mi?).Neyse 2 yas öncesi son asısını da oldu melegim.Muayeneden sonra da dısarıda kendine arkadas buldu,cok sevdi bu minislerle oynamayı.Bu iki kardesin kucuk olanını Doga'ya benzettim,cok özledim..
                  Pazar günü oglum ve ben Seplalar'da kahvaltıdaydık.Babamız yine yok bu hafta :( Rüzgar tüm oyuncaklarını paylastı Toprak'la,büyük dinozoru haric.Onu saklamıs cünkü Toprak korkabilirmis :)

                   Hava güzeldi pazar günü.Sebla,ben,Toprak ve Rüzgar Kosuyolu'ndaki tahtalı parka gittik.Bu park gördügüm en güzel parklardan biri.Kosuyolu'na bayılıyorum..

                    Parkın basındaki bu havuza bayıldılar.Bıraksak saatlerce orada kalabilirlerdi.Aslında bu havuzda timsah aramaya gittik biz ama ogün nedense hic yoktu..
                   En son sıcak birseyler icmek icin girdigimiz Ceviz Agacı'nın oyun salonunda bulduk kendimizi.Bu atlı karıncaya önce cekindim Toprak'ı bindirmeye.Fakat o kadar cok istediki 'demek ki becerebilecek' dedim kendi kendime.Ve gercekten büyük bir ustalıkla 3 tur falan bindi :)

                  Bu fotografı oyuncakcıda cektim.Bu cıktıgı yüksek bir yer ama ben cok uzaklasamadıgım icin ancak bu acıdan cekebildim.Yan tarafta yegenlerine oyuncak almaya calısan iki kız kardes(sanırım) 'hayır en güclüsü,bu degilmis onu almıstık hayır hayır bu da degil en güclüsü olacakmıs' diyerek almak istedikleri oyuncagı tarif etmeye calısırken bende en fazla yarım dakika onlara dalmısım, döndügümde oglumu bu oyuncakların tepesinde 'en' yukarıdaki oyuncaga yetismeye calısırken buldum.


               Bi arada oglumun Segos teyzesine ugradık.Segah'ın 'Mabel' adında bir köpegi var.Toprak cok sevdi ama ellemeye birtürlü cesaret edemedi.
Toprak karı ilk defa bu sene gördü.Gökyüzünden birseyler düstügünü ifade eden hareketler yaparak anlattı bize karı :)

3 yorum:

  1. Canım oğlum fotoların bakmaya doyamıyorum, sana sarılıp kokunu içime çekeceğim anı iple çekiorum. Melek oğlum seni çok ama çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. ben bu yaziyi nasil kacirmisim yafuuuu.. oy melegim gercekten teyzene cekme asi konusunda, ablana cek oldu mu? seni cok ozledik hepimiz de Topasim, gelecegin gunleri iple cekiyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Duruşuna,bakışına kurban...

    YanıtlaSil