2 Şubat 2012 Perşembe

Kar

            Bu hafta İstanbul'a uzuun yıllardır yagmadıgı kadar kar yagdı.Kar cok güzel,yagısını seyretmek cok güzel fakat biz o kadar hazırlıksızdık ki sehir olarak herkes evinde kapalı kaldı.Pazartesi,salı,carsamba ise gelemedik.Burdan bakınca oo supermis 4 gun tatil gibi gelse de hic oyle olmadı.Tum hastalarımı ertelemek zorunda kalmam karın tadını cıkarmama engel oldu.Her ne kadar rahat gibi görünsemde bazı konularda malesef takıntılarım var.Neyse Taner'de ise gidemeyince ev maksimum kullanıma acıldı bu 3 gün.O kadar cok kar yagdıki sadece yürüyerek kahve icmeye gidebildik.Taner evdeydi fakat sürekli calıstıgı icin Toprak'ın tüm sorumlulugu bana kaldı :/ Bu kadar cok evde kalmak bizi bir hayli yordu,ruhen ;) Bugün kosarak evden cıkıp ise geldik.Toprak tüm gün cok rahattı,hem Gülcan teyzesini cok özlemis hem de degisik bir ortamda olmak onu rahatlattı.
                  Bu fotografı pazartesi ise gitmeye calısıp, yarı yoldan dönüp, eve girerken cektim.Önce kardan cekinen oglum sonra büyük bir zevkle kosmaya basladı.
                 Evimizin hali icler acısıydı.Ev hanımlarını gercekten kutluyorum.Bir cocuk ve etliye sütlüye dokunmayan,basını bilgisayarından kaldıramayan bir koca bana bunları dedirtti ya diger kadınları gercekten kutluyorum :) Sütcüye vermek icin sakladıgım bu su bidonları 'kar tatilimiz' boyunca Toprak'ı oyaladı.Sütcü demisken,sonunda bir sütcü bulduk.Yogurdumuzu kendimiz bu sütten yapıyoruz,mutluyuz.

                   Cocukları arada dısarı atabildim.Ama Taner yine telde,Toprak'ta babasını takipte,her zamanki gibi..

              Melegim babasına o kadar cok alıstıki bu sabah kalkar kalkmaz babasını sordu.İse gitti dedim,cise anladı :) Ben bunu nasıl anladım;tiss diyerek banyoyu gösterince ;)
             Bu karı unutma oglum,cok yagdı cok :)

4 yorum:

  1. Oyy bukim cok iyi anladim seni ben

    YanıtlaSil
  2. ayy buket aynen urasıda kara çıkardım önce bayaa korktu ama sonra alıştı :)) evde tıkılı kalmak facia, gerçi bir gün tıkılı kaldım ben ama metrobus sağolsun çalışmaya devam ettikçe bizde işe gelmeye mecbur kaldık.Süt nerden geliyor bu arada gıda mühendisliğim tuttu bu arada geliş şartları ve yerini görmeni tavsiye ederim özellikle yaz aylarında riskli olabilir çiğ süt çok çabuk bakteri oluşturabilir ;) organik olayını fırsat bilen çok insan var o yüzden söyliyeyim dedim ama yoğurdunu kendin yapmak kadar güzeli yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim sütü bildigin köylü bir teyze getiriyor.Nevra'nın akrabaları var Gebze'de onlar uzun zamandır alıyorlarmıs.Biz de onlara güvendik.Yani kadının kendi inekleri var köyde yasıyor.Siseye doldurup getiriyor.Bir de süt seklinde tüketmiyoruz,yogurt yapıyoruz.Ne gibi riskler olabilir,nelere dikkat etmeliyiz,sana saygım sonsuz tabiki :)

      Sil
  3. Bilindik temiz bir bayan olması temiz kaplar kullanması bence temiz bir bidon al bir kaç tane ve onunla getirsin temizliğini sen yap kabın,erken saatlerde getirsin günlük olmasında hassasiyet göstersin ve mayalanmayan yani yoğurt olmayan sütü tüketme antibiyotikli olduğu için yoğurt olmuyordur.Biz hep bunlarla büyüdük haklısın ama günümüz şartları bizim zamanınki kadar doğal değil malesef:)) kısa sürede gelmesi ve beklemeden kaynaması şart öpüyorum yerim senin o tatlı oğluşunu

    YanıtlaSil