18 Şubat 2012 Cumartesi

Köpekbalıgı

             Sanırım günler 7,17,27 diye gidiyor..Ben tarihe her baktıgımda bir 10 gün daha geçmiş oluyor.Ne olacak bu işin sonu :)
             Bu aralar narlar,baba botları,doktorlarla ve tabii instagramla aramız pek bi iyi.

                           Belki öncekinden daha kalitesiz bir görüntü elde ediyorum bazen ama seviyorum instagramı tweeterı sevmedigim kadar ;) Ve oglum nar yiyor tabii yine..Aman nazar degmesin narı seviyor benim tatlı minisko oglum.

                  Sanırım önce giyinemeyecegini düsündügündenmidir bilmem cok mutlu oldu :) Bana 1001 cesit poz verdi :)

                   İnstagramın elinden gecmis baska bir fotograf..Diyorum ya İnstagramı sevdim,fotografları da oradan paylasıyorum,bloga zaman kalmıyor ;)

                  Toprak'ın cildi anne ve babası gibi hassas.Toprak'ta bizim gibi alerjik bi cocuk oldu.Kacınılmaz son..Boynunda bir türlü iyilestiremedigimiz ve sık sık kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldıgımız kızarıklıklar vardı.Bu yüzden gecen hafta bebegimizi Agop Kotogyan'a götürdük.Bakar bakmaz 'Atopik Egzema,zaten bir sürü doktor size bunu söylemistir.Cilek,kivi,incir yok, kuru yemis zaten yemiyor,sütü laktozsuz icecek.Ha bir de kızım sen hemen ikinciyi yap' dedi bana :) Sanırım o kadar cok hastalık ve insan görüyor ki Toprak'ınkini ciddiye almadı.Yine kortizonlu bir krem verdi fakat bepantenle karıstırılmak üzere..Toprak simdilik iyi ama ara ara kücük kızarıklıklar oluyor tabii.Zaten tamamen gecmeyecegini soylemisti alerjik oldugu icin..
                Bunun haricinde gecen hafta Pazar aksamı ateslendi fıstıgım.Calpol,Advil,Peditus'la üc günü gecirdikten sonra doktora götürdüm.Bu sefer evimizin yakınlarında tanımadıgım bir doktora.Kulakta,bogazda iltihap yok ama bogazında aftlar var antibiyotik yazıyorum dedi.Sekonder enfeksiyona karsıymıs.Toprak'ın atesi 37,5'u gecmedigi ve iltahabik birsey olmadıgı icin o gün baslamadım, bir gün daha verdim kendime :) Ve ertesi sabah hicbirseyi kalmamıstı fıstıgımın.Bu konuda ahkam kesemem tabii ama eger ates düsürücülerle kontrol altına alabiliyorsam,genel durumu cok kötü degilse 3 gün bekliyorum ben antibiyotige baslamadan önce.Cok sükür bu zamana kadar da gerekmedi..Kendi hastalarıma da özellikle cocuklara gerekmedikce kesinlikle antibiyotik vermiyorum.
               Benim güzel bebegim Doga'da cok hastalandı bu hafta..Neyseki simdi iyi.Cok özledim onları cok..Sarılıp koklayacagım günü iple cekiyorum.Sizi cok seviyorum meleklerim..
               Herkese iyi haftasonları,sevgiler

1 yorum:

  1. Bitaneeeem, benim blogger hep haber veriyordu yazdiklarini. Ben de takip ediyordum, hatta hergun kontrol ettim bu aralar yeni yazi var mi diye, gorunmuyordu orada :( Minnosumu cok op annesi, cok az kaldi kavusmaya...

    YanıtlaSil