6 Şubat 2012 Pazartesi

Günes,Deniz,Kum,Saray,Aile,Boya Kalemleri..

                  Pazar gününe cok güzel bir havayla uyandık.Günes beni cok mutlu eder her zaman.Mutluluk,huzur ve enerji verir bana,sanırım herkese öyledir..Yagmus ve amcamızla Feneryolu'ndaki Saray Muhallebicisine gittik kahvaltı icin.Üniversitedeyken vazgecilmezimiz olan Saray Muhallebicisi hala ilk tercihlerimizden biri.Ögrenciyken gittigimiz Tesvikiye subesi evimiz gibiydi.Menüye bile bakmadan siparis verirdik.Subeler degisse de Burcu'yla hala cogu zaman bulusma noktamız Saray..
                 Servis hızı,kalitesi,güler yüzlü garsonlarıyla her zaman memnun kaldıgımız bir yer.Toprak'a da her seferinde yeni boya kalemleri vermeleri onun icin de vazgecilmez kıldı burayı :)
                   Bu boya kalemlerine Toprak bayılıyor.Onları görünce hemen sakinlesiveriyor.Boya yapamasa bile eline alır almaz ;)

                   Kahvaltıdan sonra bizim bardakta kalan caylarımızı icmek en büyük zevki.Cok az icmesinin zararlı olmayacagını düsünüyorum,umarım öyledir.Bu aralar bir sey düsünürken,bir seye konsantre olmusken bu el hep böyle :)

                Toprak hala meme emiyor,bundan daha önce bahsetmistim.Ama her yerde :) Basket macında,yolda,restoran da heryerde..Bu pozisyona girdigi an artık benim kacısım yok.
                Hayır dedigimde iste sonuc :) Tabiki kazanan hep o oluyor:)
                  Bazen onu böyle Elmayra gibi mıncıklıyorum :))

                 Sonra Caddebostan sahilinde yürüyüse cıktık.Atladık zıpladık oynadık.Hava cok güzeldi,cok.

                                     
                  Denizi cok seviyorum.İcinde olamasamda yakınında olmak bile cok mutlu ediyor beni.Kumsala uzanıp,gözlerimi kapattıgım an dünya durur benim icin..
                 Bu arada;Taner'in kafasındaki Toprak'ın esofmanı ;)

                                                      

2 yorum:

  1. mıncıklamamak elde mi o tatlışı oyş. Yalnız buki bu kadar olur en sevdiğim şey kurulan cümleyi anlatan bir fotoğraf ya da fotoğrafı aynen açıklayan cümleler. Çok cici bi yazı çok cici bir gün ve tabi ki en cici toprak öpüyorum ben seni okumaya bayılıyorum ya bebişimi hatırlıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. melek oğlum canım herşeyim seni çoook komacan seviyorum...

    YanıtlaSil