7 Şubat 2012 Salı

Masa,Sandalye

               İste benim oglum :) Elinde gazete tutup okuyor gibi görünmesi tamamen masaya cıktıgını caktırmamaya calısmasından ileri geliyor.Masaya cıkması 'masaya cıkılmaması' gerektiginden benim istemedigim bir sey aslında.Ama yine de cıkıyor,cünkü klinikteki yasam ve oyun alanı cok kısıtlı.Bu yüzden cok fazla engel olamıyorum,olmak istemiyorum.Ya düserse ya bir yerini kırarsa diye düsünmüyorum.Ay düstü ay atladı ay zıpladı diye cocugunun pesinde kosanlardan degilim ben :) Kosanlara saygı duyuyorum.
            Biz cocukken aksama kadar sokakta oynardık.Sokakta olmadıgımızda da iki katlı evimizin trabzanlarından falan kayardık.Annemin pesimizden kostugunu hic hatırlamıyorum.
            Gözüm oglumun üstünde sürekli o ayrı ona zarar gelmemesi icin..Ama bunu ona hissettirmemeye calısıyorum.Zaten hergün yanımda gelmesinin sebebi de bu degil mi? :)
                     Dün aksam iki kase narı alıp,cogunu istahlı bir sekilde yedi.Bu corba kasıgını diger elinin yardımıyla düzgün bir sekilde kullanabildi :) İki kase cünkü digeri benim elimdeydi.Kendisinin ki biter ona kalmaz korkusuyla benimkini de aldı :)
                    Sevgiler

4 yorum:

  1. Cik oglusum cik, annenin babanin tepesine de cik. nasil ogreneceksin buralara cikmazsan, agaca cikmayi. Annenle biz incir agaclarinda buyuduk :)

    YanıtlaSil
  2. Oğlum meleğim öle tatlı nar yiyorki anlatamam. Tek tek yerken o babası gibi olan dolma parmaklarının hareketleri, kaşıkla yerken sağ kolunun yetmemesi ve sol elle ucundan destek çıkmaları:)) Canım oğlum benim:) Bu arada teyzesinin İncir ağacından inmediği doğrudur, kendisi 1 dk özel bir teknikle 10 tane patlıcan incirini mideye indirebiliyor:)

    YanıtlaSil
  3. ahaha ben de biliyorum o incirleri nasil goturdunu teyzenin:))
    cok tatlisin toplakim, bayiliyorum sana..

    YanıtlaSil
  4. o oooo benim arkamdan neler yazilmis cizilmis haberim yok valla yaw :| ah ah 2 senedir yiyemedim o incirleri..

    YanıtlaSil