21 Şubat 2012 Salı

Panda

                 Bebisko sabahları yataktan zor kalkanlardan..Kücük yasta calısmaya baslamasının verdigi bir yorgunluk da var tabii.Ben kalkmadıgım sürece yatakta dönüp duruyor.Ben kalktıgım an 'babaa' diyerek yataktan fırlıyor.Evet baba :) Baba seslenme sözü oldu benim bebegimin.Arada anne de demiyor degil.
                Aksam ilk uyudugunda yatagına yatırıyoruz fakat gece uyandıktan sonra bizim yanımızda devam ediyor uykuya.Cünkü o uyuyana kadar biz uyumus oluyoruz :)Toprak'ın yatıs sekillerinden biri bu üstteki.Gece bazen Taner'in 'ah' sesiyle uyanıyorum.Toprak'tan yine sıkı bir tekme yemis oluyor tam gözünün üstüne :)Toprak geceleri sık uyanıyor.Dün gece sadece bir kere uyandı ve sabah saat 5'ti.Taner sürekli söyle diyordu Toprak'a 'aferin oglum,aferin oglum,aferin oglum' :)) Sanırım ikimizde epeyce yorulduk bu sürekli uyanmalardan,özledik deliksiz uyumaları..
                     Tv izlettirmiyoruz fakat bazen biraz bakmasında sakınca görmüyorum.Bu resim de o anlardan birinde.İzlemesine izin verdigimde 3-5 dakikada dikkati dagalıp baska birseylerle oynamaya baslıyor.Ha bu arada altındaki taburesini heryere tasıyor bu aralar.Tabure dedigim sey oyuncak alet kutusu aslında.Bi yere yetisemediginde kosarak gidip alıp isini hallediyor.Yoruldugunda da tam buradaki gibi üzerine oturuyor :)

               Onunla birileri oyun oynadıgı zaman cok heyecanlanıyor.Ne yapacagını sasırıp kafasını falan sallıyor :) Gecenlerde babası ve amcası top oynadılar evde.Toprak top toplayıcısıydı ama cok mutluydu :)Ben de cok iyi hatırlıyorum babam yere oturup benimle oynadıgı zaman dünyanın en mutlu insanı olurdum :)

                   Birtemizlik merakıdır gidiyor.Tabii bu aletleri kullanmak istemesinden biliyorum ama paylasamıyoruz :) Sonunda bu el süpürgesiyle elektrikli süpürgeyi bölüstük ve rahatladık.Ben viledayı kullanırken de onun elinde oklava oluyor.Bazen carpısıyoruz masanın altında falan bu onu acayip eglendiriyor.

                      Benim kücük pandam seni cok seviyorum!Seni öpmeye koklamaya mıncıklamaya doyamıyorum!

2 yorum:

  1. Oğlum sen tam bir meleksin. Anne ve baba olmak inanılmaz bir duygu. Canım oğlum senin tek bir isteğin için kaf dağına giderim, tek bir gülüşün için herşeyimi veririm. Seni çoook seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. yaw sen nasil bir babasin :)) oyyyy hepinizi de ben yerim :) minik pandam teeezenin evini de temizlicek misin gelince???

    YanıtlaSil